tiistai 16. huhtikuuta 2013

23+0

Tänään alkoi 24. raskausviikko. Vastoin aikaisempaa kirjoitustani aion kuitenkin julkaista ainakin yhden masu kuvan. Tämä johtuen siitä, että tuntuu kuin vatsani olisi pienentynyt! Selailin kuvia joita olen napsinut raskausaikana ja yllätyin kun melkein kaksi kuukautta sitten otetussa kuvassa mahani näyttää valtavalta, tänään (siihen verrattuna) suhteellisen pieneltä.





Viime päivinä väsymys on vaivannut enemmän. Liekkö hemoglobiini laskenut entisestään. Rautaa kyllä syön edelleen. Joka toinen päivä otan neuvolatädin ohjeistuksesta jopa tupla-annoksen. Toivottavasti se auttaa.

5 kommenttia:

  1. saas nähdä kumpi synnyttää ensin.. mä olen näköjään päivän pidemmällä kuin sinä.. en oo kai aiemmin kiinnittänyt huomiota ,vaikka jonkun aikaa olen blogiasi seurannutkin :) taikka sitten olen ja en vaan muista kun näitä raskaus blogeja on niin paljon :D
    http://elamaaniblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Juu, saas nähdä kumpi synnyttää ensin! :) Te olette aika paljon enemmän jo valmistautuneet vauvan tuloon, meillä on vasta yksi potkupuku. :)

    VastaaPoista
  3. Vatsa voi näyttää paljonkin pienemmältä jos vauva on vaikka vaihtanut asentoaan :) Tsemppiä ihanaan loppuodotukseen!!

    VastaaPoista
  4. Niin ja alussa on voinut olla erilailla turvotustakin mikä on saanut masun näyttämään isommalta :)

    VastaaPoista