keskiviikko 8. elokuuta 2012

Positiivisen odotus ja ensimmäinen hyvän mielen postaus

Elokuun alussa alkoi uusi raskautumisprojekti: Positiivisen odotus. Kyseessä on ensimmäinen projekti jossa olen mukana, ja olen ehkä lapsellisenkin innostunut asiasta.. Minä (kuten monet muutkin mukana olevista) olen erityisen mielissäni projektin perussanomasta, eli positiivisuudesta. Se on Bellyltä loistava keksintö, kiitos siis siitä. :)

Olen nyt muutamana päivänä tutustunut projektilaisiin ja löytänyt monta uutta blogia joita aion jatkossa tiiviisti seurata. Hyvän mielen postausta en ole vielä aikaansaanut, koska mietin asiaa ehkä liian vaikeasti. Siis tavalla: 'mistä kaikille tulisi hyvä mieli'. Sellaista asiaa tuskin onkaan, joten keskityn kirjoittamaan juttuja, jotka ovat minua kunakin päivänä ilahduttaneet.

Tänään minua ilahduttaa (pyykkipäivän lisäksi (olen siis intohimoinen pyykkäri :)) ) siskoni perheen tuleva vierailu ja Hippo-kisat! :D

Loppuun vielä minun tämän hetkinen lempibiisi:


Tämä  nyt on vaan niiiiiin hyvä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti